stay fit.
stay focused.

een goede start!
krachttraining

  1. Neem een goede trainer of sportschool in de arm die je helpt bij de juiste techniek en opbouw.
  2. Bepaal duidelijke doelen.
  3. Maak vooruitgang meetbaar dat motiveert! Voor/na foto’s, wegen, cm’s meten, kracht meten, conditie meten etc.
  4. Begin niet te ambitieus, wees reëel. Als je het te zwaar maakt, geef je op.
  5. Wees consistent, een gespierd en fit lichaam krijgen kost maanden tot jaren om op niveau te krijgen.
  6. Heb geduld en zet door.
  7. Maak sporten leuk, doe iets waar je plezier aan beleeft, dan is het makkelijk vol te houden!
  8. Train samen met vrienden of partners als dat je helpt.
Voordelen van krachttraining:
  • Bewegen helpt om stress en negatieve gevoelens te verminderen.
  • Je wordt fitter en sterker.
  • Verbetering lichaamshouding als je sterke spieren hebt.
  • Betere balans, je valt minder snel.
  • Sterkere spieren, sterkere botten.
  • Meer zelfvertrouwen.
  • Je lichaam krijgt meer vorm, meer shape.

een goede start!
krachttraining

  1. Neem een goede trainer of sportschool in de arm die je helpt bij de juiste techniek en opbouw.
  2. Bepaal duidelijke doelen.
  3. Maak vooruitgang meetbaar dat motiveert! Voor/na foto’s, wegen, cm’s meten, kracht meten, conditie meten etc.
  4. Begin niet te ambitieus, wees reëel. Als je het te zwaar maakt, geef je op.
  5. Wees consistent, een gespierd en fit lichaam krijgen kost maanden tot jaren om op niveau te krijgen.
  6. Heb geduld en zet door.
  7. Maak sporten leuk, doe iets waar je plezier aan beleeft, dan is het makkelijk vol te houden!
  8. Train samen met vrienden of partners als dat je helpt.