Stijntje Bruijn Personal trainer | Amsterdam-IJburg | +31 613560482

STIJNTJE BRUIJN
TRAININGEN

STAY FIT. STAY FOCUSED

STIJNTJE BRUIJN
TRAININGEN

STAY FIT. STAY FOCUSED

WELKE TRAINING
KIES JIJ?

WELKE TRAINING
KIES JIJ?

STIJNTJE BRUIJN CARDIO TRAINING

PERSONAL
TRAINING

  • 1 op 1 begeleiding in krachttraining
  • Focus op uitvoering en techniek
  • Focus op jouw persoonlijke doelstelling
  • Doelgericht trainen in de buitenlucht op IJburg of in het Amsterdamse bos
  • Tarief € 60 pp *
STIJNTJE BRUIJN CARDIO TRAINING

DUO
TRAINING

  • Samen sporten met jouw vriend, familie of partner
  • Voordeliger, maar net zo effectief
  • Focus op uitvoering en techniek
  • Doelgericht trainen in de buitenlucht op IJburg of in het Amsterdamse bos
  • Tarief  € 30 p.p*
STIJNTJE BRUIJN CUIRCUITTRAINING

OUDER & KIND
TRAINING

  • Samen trainen met jouw zoon of dochter
  • Uitdagende en verbindende trainingen
  • Krachttraining/cardio, afgestemd op jullie gezamenlijke doel
  • Geschikt voor kinderen van 12 – 18 jaar oud
  • Tarief € 70*

     

STIJNTJE BRUIJN CARDIO TRAINING

PERSONAL TRAINING
VOOR 4

  • Trainen met 4 personen onder begeleiding van PT Stijntje
  • Kracht, cardio, techniek en uitvoering
  • Buiten trainen op IJburg of het Amsterdamse bos
  • Stel zelf een groepje samen of sluit je aan bij een bestaand groepje
  • Tarief € 25 pp *
STIJNTJE BRUIJN CUIRCUITTRAINING

KRACHTLOPEN
MET STIJNTJE

  • Best of both worlds: krachttrainen en hardlopen in 1 training
  • Fullbody krachttraining met eigen lichaamsgewicht
  • Op een speelse wijze conditie opbouwen
  • Instapniveau: je loopt makkelijk 10 minuten aaneengesloten hard
  • 10-weekse cursus: € 110 pp.
  • Start: bij minimaal 12 deelnemers, maximaal 20 deelnemers
  • Start cursus op 5 september 2022
  • Wekelijks op maandag 19u30 – tot circa 20u45
  • Locatie: IJburg
STIJNTJE BRUIJN CARDIO TRAINING

HARDLOPEN
MET MACHIEL

  • In 10 lessen gaat Machiel jullie klaar stomen voor een (snelle) 10 kilometer of een duo-marathon.
  • Looptechniek, krachttraining voor hardlopers
  • Naast de wekelijkse training krijg je een hardloopschema waarmee je zelf (of met een maatje) traint voor jouw doel.
  • Lopen in groepsverband: gezellig en motiverend.
  • Instapniveau: je loopt momenteel al 5 kilometer hard binnen 35 minuten
  • 10-weekse cursus: € 110 pp.
  • Start: bij minimaal 12 deelnemers, maximaal 20 deelnemers
  • Start cursus op 7 september 2022
  • Wekelijks op woensdag 19u30 – tot circa 20u45
  • Locatie: IJburg

Ik werk met verschillende trainingsvormen zoals:

Krachttraining met eigen lichaamsgewicht | Krachttraining met dumbles, kettlebels, slam balls, TRX etc. | Circuittraining | Cardiotraining | Hardlooptraining

locatie trainingen:

In het Diemerpark op IJburg en het Amsterdamse bos in Amsterdam.

Ik werk met verschillende trainingsvormen zoals:

Krachttraining met eigen lichaamsgewicht | Krachttraining met dumbles, kettlebels, slam balls, TRX etc. | Circuittraining | Cardiotraining | Hardlooptraining

WERKWIJZE
TRAINING

INTAKE

Tijdens de intake maken we nader kennis en bespreken we zaken als
Jouw doelen, wensen met betrekking tot trainen, sport ervaring en achtergrond, levensstijl, voedingspatroon en eventuele blessures

METEN IS WETEN

Daarom bouwen we vaste meetmomenten in. We bepalen de beginsituatie en houden de vorderingen eens per 6 weken bij. Wat we meten is afhankelijk van jouw doelstelling en wordt dus op maat samengesteld. Je kunt denken aan metingen op het gebied van kracht, fitheid, lenigheid, gewicht en omvang.

TRAINING OP MAAT

Naar aanleiding van de intake, maak ik een trainingsplan op maat en bespreek dit met je.

EVALUATIE

Eens in de 6 weken evalueren we op basis van de voorgaande periode, meetmomenten en behaalde resultaten en passen we het programma zo nodig aan

LOCATIE

De trainingen worden gegeven in het park op IJburg of in het Amsterdamse bos. 

 

WERKWIJZE

INTAKE

Tijdens de intake, voor welke (personal) training dan ook, maken we nader kennis en bespreken we zaken als
Jouw doelen, wensen met betrekking tot trainen, sport ervaring en achtergrond, levensstijl, voedingspatroon en eventuele blessures.

METEN IS WETEN

Daarom bouwen we vaste meetmomenten in. We bepalen de beginsituatie en houden de vorderingen eens per 6 weken bij. Wat we meten is afhankelijk van jouw doelstelling en wordt dus op maat samengesteld. Je kunt denken aan metingen op het gebied van kracht, fitheid, lenigheid, gewicht en omvang.

TRAINING OP MAAT

Naar aanleiding van de intake, maak ik een trainingsplan op maat en bespreek dit met je.

EVALUATIE

Eens in de 6 weken evalueren we op basis van de voorgaande periode, meetmomenten en behaalde resultaten en passen we het programma zo nodig aan.

LOCATIE

De trainingen worden gegeven in het park op IJburg of in het Amsterdamse bos. 

locatie trainingen: